verslag van stagebegeleider - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu verslag van stagebegeleider - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu

verslag van stagebegeleider

Door: Rick van Heesch

Blijf op de hoogte en volg sam

29 September 2016 | Denemarken, Skive

Hier loopt alles goed, Sam is druk bezig geweest met hakselen van de mais en de kuilen onderstoppen. we hebben overal wat kleine klusjes gedaan en alles een beetje opgeruimt na het hakselen. morgen gaan we de machines weer wassen en doorsmeren, dat we weer klaar zijn voor de MKS.
Met de koeien gaat het ook goed, even een uitdaging met het wiselen van oude mais naar nieuwe mais, maar dat komt wel goed. Sam doet de opgaves die hij krijgt heel goed, en meldt altijd terug als hij denkt dat er iets niet goed is. samenjwerken met Sam is altijd een plezier en we hebben de mais mooi samen naar huis gekregen.
Groetjes BIG BOSS Rick

sam

ik ben Sam en zal gedurende mijn stageperiode in denemarken op het bedrijf van familie Van Heesch in Skive mijn ervaringen hier delen.

Actief sinds 05 Sept. 2016