6e week 1e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu 6e week 1e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu

6e week 1e verslag

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg sam

12 Oktober 2016 | Denemarken, Skive

De laatste week alweer! Maandag zijn we druk geweest met koeien verhuizen zoals we iedere maandag doen. Ook is de dierenarts weer geweest. Daarna zijn we de sleufsilo klaar gaan maken voor de kolven mais waar we dinsdag aan zijn begonnen na het dagelijkse werk in de stal. Dit ging goed tot dat de aandrijfas van de kolven plukker kapot ging. Per en ik reden met een kar en Han reed met de hakselaar en Rick reed weer op de kuil. Daarom is er in de avond een andere hakselaar met ook een plukker gekomen om de sleufsilo vol te maken zodat we die vandaag af konden dekken. De hakselaar die in de avond kwam was wat groter en ook de plukker was wat groter dus ging het wat harder. Daarom is Han toen ook met een kar en trekker gaan rijden. Rond half 11 hadden we de sleufsilo vol. Vandaag hebben we de silo afgedekt. Daarvoor heeft Rick eerst met de verreiker zuur over de kuil laten lopen om bederving te voorkomen. Per is de hele dag al aan het maaien geweest omdat ze de komende dagen droog weer af geven. Rick is 's middags gaan harken. Morgen middag willen we beginnen met hakselen, het is 100 hectare gras. Vanmiddag ben ik bezig geweest met Han om de hakselaar om te bouwen naar gras.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sam

ik ben Sam en zal gedurende mijn stageperiode in denemarken op het bedrijf van familie Van Heesch in Skive mijn ervaringen hier delen.

Actief sinds 05 Sept. 2016
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 6189

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 05 Oktober 2016

Mijn eerste buitenlandstage

Landen bezocht: