2e week 3e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu 2e week 3e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu

2e week 3e verslag

Door: sam

Blijf op de hoogte en volg sam

18 September 2016 | Denemarken, Skive

ook de 2e week zit er alweer op! vandaag hebben we eerst met zn allen de stal gedaan. daarna hebben we met alle gezinnen bij elkaar in de stal ontbeten. daarna zijn we een rondje gaan rijden langs alle mais percelen om te kijken of deze al rijp is. we zijn tot de conclusie gekomen dat we eind volgende week kunnen gaan hakselen. ik ga straks weer naar de stal om te helpen. het weer is hier goed, nog weinig regen gehad en dat is wel te zien aan het gras op het land omdat we hier ook op droogtegevoelige zandgrond zitten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sam

ik ben Sam en zal gedurende mijn stageperiode in denemarken op het bedrijf van familie Van Heesch in Skive mijn ervaringen hier delen.

Actief sinds 05 Sept. 2016
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 6212

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 05 Oktober 2016

Mijn eerste buitenlandstage

Landen bezocht: