4e week 3e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu 4e week 3e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu

4e week 3e verslag

Door: sam

Blijf op de hoogte en volg sam

01 Oktober 2016 | Denemarken, Skive

de 4e week is ook al weer voorbij. dit was geen hele drukke week. de afgelopen dagen is het wat regenachtig geweest dus zijn we ook voornamelijk binnen in de stal of in de schuur bezig geweest. vandaag hebben we rustig aan gedaan en vanochtend eerst met christian (weekendhulp), rick en ik de stal gedaan. daarna zijn we gaan ontbijten bij hans en elly. daarna zijn we de zus van rick en han gaan verhuizen. toen we daar mee klaar waren hebben we weer met zn 3en de stal gedaan. vanavond doen we niks. tweede helft volgende week gaan we beginnen met de kolven mais en daarom zal ik begin volgende week zorgen dat alle machines klaar staan. denk hierbij aan de trekkers, hakselaar en wagens. ook moet er nog een plaats gemaakt worden voor de kuil omdat alle kuilplaten vol liggen. het is op dit moment rustig met de kalf koeien dus dat is wel lekker als het druk is met andere dingen.