5e week 3e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu 5e week 3e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu

5e week 3e verslag

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg sam

09 Oktober 2016 | Denemarken, Skive

Afgelopen dagen zijn we weer vooral op het bedrijf bezig geweest. Volgende week zullen we weer meer op het land bezig zijn omdat we dan de kolven mais gaan oogsten. Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met uitmesten van stro vakken op het Jersey bedrijf. Daarnaast dagelijks 2x het werk in de stal meegeholpen. Vrijdag middag hebben we de kolven plukker nog een keer geprobeerd en nu liep het goed dus gaan we komende week alle kolven mais oogsten. Zaterdag hebben we wat uit gerust tussen het werk in de stal door en ook vandaag is dat het geval. Het weer is hier de laatste dagen wat wisselvallig, soms wat regen maar soms ook wat zon. Het word 's ochtends al wel stukken kouder hier. Volgende week is mijn laatste week alweer op dit bedrijf!

• 09 Oktober 2016 - 14:26

Petra Laurijsse:

Hoi sam , ik heb met plezier je blog gelezen en jij bent weer een ervaring rijker moet je maar denken. Wens je een veilige en mooie terug reis volgende week. Groetjes van ons allemaal .

• 09 Oktober 2016 - 20:43

Aukje Van Dreumel (Prinsentuin College):

hoi Sam,
    Ik zie dat er naast koeien ook een hoop apen op je stagebedrijf rondlopen ;-P. Fijn dat je het naar je zin hebt. Denk je er aan om de beoordeling en urenlijst in te (laten) vullen voor je naar huis gaat. Veel plezier nog! Grt