5e week 3e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu 5e week 3e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu

5e week 3e verslag

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg sam

09 Oktober 2016 | Denemarken, Skive

Afgelopen dagen zijn we weer vooral op het bedrijf bezig geweest. Volgende week zullen we weer meer op het land bezig zijn omdat we dan de kolven mais gaan oogsten. Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met uitmesten van stro vakken op het Jersey bedrijf. Daarnaast dagelijks 2x het werk in de stal meegeholpen. Vrijdag middag hebben we de kolven plukker nog een keer geprobeerd en nu liep het goed dus gaan we komende week alle kolven mais oogsten. Zaterdag hebben we wat uit gerust tussen het werk in de stal door en ook vandaag is dat het geval. Het weer is hier de laatste dagen wat wisselvallig, soms wat regen maar soms ook wat zon. Het word 's ochtends al wel stukken kouder hier. Volgende week is mijn laatste week alweer op dit bedrijf!

  • 09 Oktober 2016 - 14:26

    Petra Laurijsse:

    Hoi sam , ik heb met plezier je blog gelezen en jij bent weer een ervaring rijker moet je maar denken. Wens je een veilige en mooie terug reis volgende week. Groetjes van ons allemaal .

  • 09 Oktober 2016 - 20:43

    Aukje Van Dreumel (Prinsentuin College):

    hoi Sam,
    Ik zie dat er naast koeien ook een hoop apen op je stagebedrijf rondlopen ;-P. Fijn dat je het naar je zin hebt. Denk je er aan om de beoordeling en urenlijst in te (laten) vullen voor je naar huis gaat. Veel plezier nog! Grt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sam

ik ben Sam en zal gedurende mijn stageperiode in denemarken op het bedrijf van familie Van Heesch in Skive mijn ervaringen hier delen.

Actief sinds 05 Sept. 2016
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 6216

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 05 Oktober 2016

Mijn eerste buitenlandstage

Landen bezocht: