5e week 2e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu 5e week 2e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu

5e week 2e verslag

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg sam

05 Oktober 2016 | Denemarken, Skive

Afgelopen dagen zijn we vooral op de boerderij bezig geweest. Maandag hebben we ook de kolvenplukker nog geprobeerd maar zijn we tot de conclusie gekomen dat de mais nog niet rijp genoeg is om de kolven te plukken. Gisteren heb ik 's ochtends wat schoon gemaakt en 's middags overleg gehad met de voederadviseur over de nieuwe mais. Ook hebben we met hem besproken dat we minder krachtvoer aan het voerhek gaan geven zodat de koeien beter naar de robot lopen om daar krachtvoer te eten en gemolken te worden. Vandaag hebben we eerst weer de koeien gedaan en ben ik daarna jongvee en droge koeien op het bedrijf waar Hans woont gaan voeren omdat daar het voer op was. Daarna ben ik met de verreiker alle stro vakken gaan strooien. Vanmiddag hebben we een koe geslacht voor eigen consumptie en heeft Rick me uitgelegd hoe het insemineren van een koe werkt omdat we de koe nu mooi konden ontleden. Daarna hebben we het dagelijkse werk in de stal weer gedaan. Het is hier mooi weer en misscjien dat we binnenkort de laatste snede gras wel gaan maaien. 'S ochtends word het al een stuk kouder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sam

ik ben Sam en zal gedurende mijn stageperiode in denemarken op het bedrijf van familie Van Heesch in Skive mijn ervaringen hier delen.

Actief sinds 05 Sept. 2016
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 6222

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 05 Oktober 2016

Mijn eerste buitenlandstage

Landen bezocht: