6e week 2e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu 6e week 2e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu

6e week 2e verslag

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg sam

15 Oktober 2016 | Denemarken, Skive

Mijn stage hier zit er bijna op! Afgelopen dagen hebben we gras gemaaid en zijn we donderdag begonnen met hakselen. Het gras was nog niet erg droog en het was ook geen drogend weer maar toch zijn we begonnen omdat het geen zware snede gras was en we het er graag voor het weekend in de kuil wilden hebben. Ik reed met een trekker en een kar het gras naar de kuil samen met per en als het een perceel was op grotere afstand reed emil ook mee. Han reed weer met de hakselaar en Rick op de kuil. We zijn rond 10 uur gaan rijden en zijn 's avonds tot half 10 door gegaan en toen hadden we al 75 hectare gedaan van de 103 hectare. Vrijdag zijn we verder gegaan met hakselen en hebben daarna de kuil met zijn allen afgedekt. Dit was best lastig met het plastic omdat er best veel wind stond. Vrijdag avond zijn we naar de Belgische bier proef avond gegaan in het pannenkoekenhuis. Daar hebben we eerst een pannekoek gegeten en daarna 6 verschillende bieren geproefd. Vandaag doen we rustig aan en pak ik alvast wat tassen in omdat ik morgen vertrek naar huis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sam

ik ben Sam en zal gedurende mijn stageperiode in denemarken op het bedrijf van familie Van Heesch in Skive mijn ervaringen hier delen.

Actief sinds 05 Sept. 2016
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 6225

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 05 Oktober 2016

Mijn eerste buitenlandstage

Landen bezocht: