eerste ervaringen - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu eerste ervaringen - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu

eerste ervaringen

Door: sam

Blijf op de hoogte en volg sam

05 September 2016 | Denemarken, Skive

ik ben op zaterdag 3 september om 7 uur 's ochtends vertrokken vanuit Scherpenisse. de reis heb ik alleen gedaan. ik had goed weer om te rijden en ben af en toe gestopt om even de benen te strekken. In Duitsland was er tijdens mijn reis veel vertraging omdat er veel aan de weg werd gewerkt. In Denemarken was het rustig op de weg dus reed dat erg goed. Om half 7 kwam ik aan op mijn bestemming en werd ik goed ontvangen door zoon Han. ik heb een rondleiding gehad en ben daarna naar eigenaar Hans gegaan die op het jersey bedrijf woont een stukje verder als de hoofdlocatie. hier heb ik kennis gemaakt en ben ik mijn spullen uit gaan pakken en naar bed gegaan. zondag 4 september hebben we niet veel gedaan, alleen de dagelijkse dingen bij de koeien en een kraan weggebracht naar een loonwerker met Han. maandag 5 september heb ik eerst bij Hans bij de jerseys geholpen en daarna naar Rick op het hoofdbedrijf om koeien te verhuizen en droog te zetten. we aten in de kantine. 's middags hebben we op het bedrijf van Han de shovel gemaakt voor de mais oogst, zoals lampen vervangen en andere dingen aan de machine. ook zijn we nog naar een dealer geweest voor onderdelen. het weer is goed, rond de 23 graden en mooi zonnig weer. het zijn hard werkende mensen die erg vriendelijk zijn en ook mij ruimte bieden om te leren door veel te laten doen en te vertellen. ik woon in een apartement naast het huis van Hans en elly.

  • 06 September 2016 - 07:49

    Petra Laurijsse:

    Hoi sam leuk om ook jouw blog te lezen met nieuwe verhalen en belevenissen . ik volg ze uit canada ook natuurlijk van jessie, nienke, brian en rick en ook die van jordy in nieuw zeeland. Veel werk en site seeing plezier sam het ga je goed daar in denemarken. Grtjs Petra (moeder van jessie).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sam

ik ben Sam en zal gedurende mijn stageperiode in denemarken op het bedrijf van familie Van Heesch in Skive mijn ervaringen hier delen.

Actief sinds 05 Sept. 2016
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 6234

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 05 Oktober 2016

Mijn eerste buitenlandstage

Landen bezocht: