week 1 2e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu week 1 2e verslag - Reisverslag uit Skive, Denemarken van sam jong - WaarBenJij.nu

week 1 2e verslag

Door: sam

Blijf op de hoogte en volg sam

08 September 2016 | Denemarken, Skive

afgelopen dagen heb ik weer vanalles gedaan. 's ochtends help ik eerst hans bij de jerseys. daarna gaan we met zijn allen eten op het hoofdbedrijf bij rick in de kantine. daarna gaan we verder met alle voorkomende werkzaamheden. ik heb afgelopen dagen geklepeld op stukken waar niks verbouwd word omdat de grond dat niet toelaat. Daarnaast hebben we vee verhuist en heb ik stro vakken leeg gemaakt. er is altijd vanalles te doen hier en vermaak me prima!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sam

ik ben Sam en zal gedurende mijn stageperiode in denemarken op het bedrijf van familie Van Heesch in Skive mijn ervaringen hier delen.

Actief sinds 05 Sept. 2016
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 6230

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 05 Oktober 2016

Mijn eerste buitenlandstage

Landen bezocht: